Berita Baik buat Pemilik Proton Exora CFE.Proton telah mengumumkan satu "perkhidmatan pemeriksaan percuma" untuk Proton Exora Bold CFE dibuat antara Oktober 2011 hingga April 2014 disebabkan oleh kebocoran penyambung radiator.
"Sebagai tindak balas kepada maklum balas daripada pelanggan-pelanggan kami berkenaan dengan Exora Bold CFE isu radiator penyambung, Proton telah mengambil langkah berjaga-jaga untuk memberikan pemeriksaan percuma kepada pemilik. Perkhidmatan pemeriksaan percuma adalah satu contoh komitmen yang kami letakkan pada keselamatan pelanggan dan kebolehpercayaan kenderaan kami di bawah Program Jaminan Kualiti Proton, "kata Ketua Pegawai Eksekutif Proton, Datuk Abdul Harith Abdullah.
Ingat ini akan melibatkan kira-kira 40,000 unit Exora Bold turbocharged CFE itu. Pemilik MPV digesa untuk menghubungi mana-mana pusat servis Proton yang diberi kuasa untuk membuat temujanji. Semua buruh dan bahagian kos yang berkaitan dengan isu yang akan disediakan tanpa caj. Proton akan menghantar surat untuk memberitahu pelanggan, anda boleh menghubungi 1800 888 398 atau e-mel customercare@proton.com untuk pertanyaan.
Keratan Akhbar -
Tiada ulasan:
Catat Ulasan